piątek, 18 maja 2012

Rozdział 9


*oczami Amelii*
Ja i Harry pójdziemy w tamtą stronę - wskazałam drogę prowadzącą do jakiegoś parku -A Ty szukaj w okolicach klubu  - dodałam po chwili.Lou pokiwał głową i wszyscy udaliśmy się we wskazane miejsca.Celowo wzięłam ze sobą Harrego , miałam nadzieje że wreszcie powie mi co mogło być przyczyną ucieczki Alex
-Powiesz mi o co chodziło? - zapytałam chłopaka , bo miałam nadzieje ze to może da jakis trop gdzie mogła iść lub chociaż wyjaśni przyczyne jej zniknięcia.
-W tym klubie ja i...-w tym momencie zatrzymał się na chwile i spojrzał mi w oczy - całowałem się z jakąś laską - dodał po chwili po czym przygryzł dolną warge- zajebiscie - pomyślałam , to zaczyło że Alex naprawdę coś do niego poczuła i najwyraźniej musiało zaboleć ją widok Harrego liżącego się z pierwszą lepszą laską , chciałam zapytać się go czy jest pewien że Alex to widziała jednak nie zdążyłam bo ten zaczął mówić...
- Nie chciałem żeby tak wyszło , Czy Alex..ona czuje coś do mnie ? - zapytał a ja poczułam że szlag mnie trafia , teraz się tym zaczął przejmować? mógł pomysleć zanim zabawiał się z jakąś laską na jej oczach..nie chciało mi się juz nawet mu odpowiadać
-Nie wiem - rzuciłam krótko po czym ruszyłam przed siebie , nie chciałam mu mówic że "tak" bo nie sądze żeby Alex tego chciała.
Resztę drogi przemilczeliśmy szlajaliśmy się po tym parku chyba od godziny , był naprawdę duży.Mimo tego że przeszliśmy juz prawie cały w dłuż i w szeż po Alex nawet nie było śladu.W między czasie pare razy dzwonił Louis który też nie miał dobrych wiadomości , nie udało mu się znaleźć Al.Z każdą minutą czułam że robi mi się coraz słabiej , po głowie krążyło mi tysiące czarnych myśli.Dochodziliśmy właśnie do ostatniej Alejki gdy zobaczyłam znajomą postać - to ona - pomyślałam a moje serce zaczęło szybciej bić , odetchnęłam z ulgą i już chciałam do niej podbiec jednak powstrzymałam się . Doszłam do wniosku że Harry i ona powinni wszystko sobie wyjaśnić
-Idź do niej - "rozkazałam" Stylesowi wskazując na Al. siedzącej na ławce , chłopak spojrzał na mnie pytająco jednak po chwili załapał o co mi chodzi. Wachał się przez moment więc popchnełam go w strone siostry , chłopak ruszył a ja z oddali obserwowałam co będzie się działo - trzymam kciki - powiedziałam sama do siebie po czym z uwagą zaczęłam wszystkiemu się przyglądać...

*oczami Alex*
Minęło już więcej niż dwie godziny , a ja wciąż siedziałam samotnie w parku.Czułam , że się o mnie martwią.Nawet chciałam już wracać ale kompletnie nie wiedziałam gdzie jestem.Poprostu zabłądziłam.Zużyłam już chyba wszystkie chusteczki na ocieraniu łez , a mimo tego wciąż płakałam..Ciągle miałam przed oczami ten widok..Harrego i tą laskę.
Nagle poczułam jak ktoś siada obok mnie.Przestraszyłam się.Powoli obkręciłam głowę , żeby zobaczyć kto to..Ujrzałam Harrego. - Tylko nie ty ! - krzyknęłam i podniosłam się z ławki , aby od niego uciec.Nie udało mi się to.Chłopak chwycił mnie za ręke i pociągnął do siebie.Upadłam prosto na jego kolana.Chciałam się wyrwać , ale mocno mnie trzymał...Popatrzył mi prosto w oczy..
- Alex , co jest ? - spytał
Popatrzyłam na niego , ale nie odpowiedziałam mu..Łzy znowu zaczęły mi spływac po policzkach.
-Dobra chcesz wiedzieć ?! - krzyknęłam mu prosto w twarz
Styles popatrzył na mnie z pytającą miną.Trochę się zdziwił.
-Tak chce - odparł krótko
- Wiem , że dla ciebie napewno nic nie znaczę , ale to wszystko jest silniejsze odemnie...Harry ostatnio dawałeś jakieś sygnały i stało się... poczułam coś to ciebie ! - wytłumaczyłam mu..zakryłam twarz, nie chciałam żeby widział że nadal płaczę.
Chłopak lekko zszkowonany puścił mnie , moje ręce...Wstałam i odwróciłam się od niego..
-Stój ! - krzyknął łapiąc mnie za obie ręcę i ponownie przyciągnął mnie do siebie
Spojrzał mi głęboko w oczy..ale po chwili spuściłam wzrok , ciągle ocierając łzy..
-Proszę nie płacz - powiedział mocno mnie przytulając - Zrobiłem wielki , wielki błąd.Przepraszam , że cię zraniłem , nie chciałem.
-Teraz to już nie ważne... - odparłam
-Ważne - zarzuił Styles
-Dla ciebie ?! - spytałam zdziwona
Harry przyciągnął mnie jeszcze bliżej - Tak.. boooo. - zaczął
Spojrzałam na niego oczekując że dokończy to co zaczął. - No co ? - zaczęłam wypytywać
-Teraz po tym wszystkim to głupio zabrzmi..i nawet nie wiem czy to ma sens , ale...czuję że pomiędzy mną a tobą coś jest. coś się zmieniło. - wytłumaczył
Byłam zszokowana tym co Harry mi powiedział.A jednak czegoś nie zauważyłam ? Zupełnie nie wiedziałam co mam robić.Uśmiech mimowolnie pojawił się na mojej twarzy.Otarłam moje łzy .Harry po chwili pocałował mnie.Zapomniałam wtedy o wszystkim , byłam szczęśliwa.
-Wiem , że zachowałem się jak dupek , ale...może zapomnimy o wszystkim ? - zasugerował
Pokiwałam znacząco głową i mocno się w niego wtuliłam.Tego brakowało mi najbardziej. - Może nam się uda - dodał
Po chwili dołączyła do nas Amelia.
-Boże , tak się o ciebie martwiłam, debilu...ale dobrze że nic cie nie jest.A teraz chodźmy już , matka dzwoniła. - powiedziała
-Wiem , przepraszam - odparłam
Do hotelu mieliśmy dobre 2 km...Jeszcze do tego musieliśmy iść na piechotę.-No super - pomyślałam.Szłam obok Harrego,Nasze ręce ciągle się stykały aż w końcu loczek chwycił moją dłoń i nie puścił aż nie doszliśmy do hotelu.Tam czekał na nas Lou , który tez mnie szukał.
-No to dobranoc - powiedział Harry dając mi buziaka w policzek
Poszłyśmy do swojego pokoju.Am wyjaśniła wszystko matce a ja wzięłam prysznic i położyłam się do łóżka.Długo nie mogłam zasnąć.Ciągle myślałam o tym co się dziś wydarzyło...

              ________________________________________
No i jest 9  :) Teraz rozdziały chyba nie będą tak często..Ale postaramy się.Teraz nawet nie mam weny -.-
Dziękujemy za już ponad 3 tys wejść ! <3
+ Głosujcie w nowej ankiecie :))

10 komentarzy:

  1. Ooo , chyba jestem pierwsza xd
    Bosze , zaczynałam ryczeć na tym gdy ona mu to wyznała i wgle. Jeny co się ze mną dzieje xd
    W każdym razie czekam na next'a i zapraszam do mnie .

    1dloveandfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio . Świetnie się to czyta . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejuuuuuuuuu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo! Świetny blog :D Czekam na następny rozdział :> Jestem ciekawa co się stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mega mega! Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloog zajebisty zwłaszcza to opoowiadanie ;3 żeby takie lektury były hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak dobrze wiesz co mam zamiar napisać.
    - ZAJEBISTE- że tak to jednym słowem ujmę.
    Nom a teraz ogarnę się i powiem jeszcze jedno
    Dzisiaj może pojawi się nowy rozdział :).
    http://five-girls-one-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest ! :D
      Pogubiliśmy się po parku : >>
      http://five-girls-one-dream.blogspot.com/

      Usuń
  8. zaczęłam dziś i wszystkie przeczytałam
    kocham wasze opowiadanie, uwielbiam was
    zapraszam do siebie :
    http://my-one-direction-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń