wtorek, 1 maja 2012

Rozdział 1


*oczami Amelii*
Obudził mnie dzwięk budzika , niechętnie otworzyłam oczy i spojrzałam na zegarek , wskazywał ósmą - pora wstawać - pomyślałam po czym wygramoliłam się z łóżka . Zapowiadał się świetny dzień , właśnie dzisiaj miałam wyjechać w trase koncertową razem z One direction , sama myśl o tym wywoływała na moich ustach uśmiech , spojrzałam na moją siostre najwyraźniej jeszcze spała , podeszłam do niej i lekko szturchnęłam w ramie , ta tylko poruszyła głową .
  - WSTAWAJ ! - krzyknęłam na cały pokój, nie miałam choty się z nią cackać
  - jeszcze chwilkę , tylko chwileczkę - mruknęła Alex i przekręciła się na drugi bok , jak zawsze nic jej się nie chciało
  - trudno - powiedziałam sama do siebie i złapałam za kołdre siostry - nie mam wyboru - dodałam po czym pociągnęłam okrycie z całej siły tym samym odkrywając ją , usłyszałam ciche przekleństo i po chwili spotkałam się z zabójczym spojrzeniem Alex - pora wstawać - powtórzyłam rozbawiona i udałam się do łazienki .
Przez cały czas myślałam o tym jak to będzie , byłam cholernie wdzięczna mojej mamie że udało jej się namówić One Direction na zabranie nas ze sobą w końcu była tylko ich stylistką....myślałam jak to będzie , bałam się że ja i Alex będziemy musiały ciągle niańczyć Lux , pocieszał mnie jednak fak że na czas trasy wypadała nasza 18-nastka , uważałam że nie ma lepszego prezentu niż całe 2 miesiące szaleństwa z chłopakami . Z przemyśleń wyrwał mnie głos siostry .
  - przesuń się - mruknęła pdchodząc do umywalki , jak widać nie obudziła się jeszcze do końca , złapała za swoją różową szczoteczkę i zaczęła szorować zęby , spojrzałam na lustro przed którym stałyśmy
  - jesteśmy naprawde podobne...-pomyślałam przyglądając się odbicu , miałyśmy ten sam uśmiech , oczy i rysy twarzy
  - co się tak patrzysz?- zapytała w pewnym momencie Alex
  - Tak jako...-nie dokończyłam bo przerwał mi krzyk mamy dochodzący z dołu - wołała nas na śniadanie . Szybko wykonałyśmy reszte porannych czynności i przebrane w to i to <klik> <klik> zeszłyśmy na dół gdzie czakały na nas ciepłe naleśniki
  - smacznego - rzuciła mama wychodząc z pomieszczenia , musiała jeszcze przebrać Lux . Zajęłam miejsce przy stole i spojrzałam w talerz
  - Cieszysz się ? - usłszałam nagle
  -Pewnie - odpowiedziałam szczerząc zęby - jak miałabym się nie cieszyść ? - bardziej oznajmiłam niż zapytałam
  -Czuje ze to będą najlepsze wakacje w naszym życiu - odpowiedziała mi Alex po czym wzięła kęs - stęskniłam się juz za nimi - dodała po chwili
  - Ja też - odparłam i pogrążyłam się w myślach , ostatni raz widziałyśmy się z chłopakami 3 miesiące temu więc już nie mogłam doczekać się spotkania , chciałam zobaczyć uśmiech Louisa i znowu usłyszeć dzwięk giatry Nialla....
Po jakichś 30 minutach pod nasz dom przyjechała taksówka , przed wyjściem zdążylam jeszcze napisać smsa do mojego chłopaka Chrisa że za chwilę ruszamy , obiecałam mu to . Upewniłyśmy się czy wszystko mamy i wraz z Mamą i małą Lux wyszłyśmy przed dom , spojrzałam przed siebie i ujżałam Chrisa najwyraźniej czekającego na mnie , usmiechnęłam się
  -co ty tu robisz ? - zapytałam po czym przywtałam się z nim całusem .
  -Nie mogłem przecież puścić cie bez pożegnania - oznajmił po czym delikatnie mnie pocałował , jeszcze chwilę rozmawialiśmy jednak kierowca zaczął nas poganiac , pożegnałam się z moim chłopakiem ostateczie i wraz z mamą i siostrą ruszyłyśmy do taksówki miałyśmy szczęście bo kierowca był na tyle miły że pomógł nam zapakować nasze "małe bagarze . Nie jechaliśmy długo 15 może 20 minut gdy naszym oczom ukazały się dwa ogromne busy .
  - ja pierdole - przeklnęłam cicho po czym szybko wysiadłam z pojazdu , wraz ze mną Alex ,już z daleka spostrzegłyśmy chłopaków , pomahchałyśmy im i szybkim krokiem ruszyłyśmy w ich stronę.
1D przywitali nas bardzo ciepło , nie obyło się bez uścisków i całusów , oczywiscie przyjacielskich..traktowałam ich raczej jak braci , nie brałam nigdy pod uwage że ja czy Alex mogłybyśmy byc z którymś z nich może dla tego że rzadko sie z nimi widziałysmy .
Po przywitaniu Harry odrazu pobiegł do mamy i wziął od niej Lux , nie wiem czemu ale ją uwielbiał..dziwiło mnie to , przecież to tylko zwykłe dziecko , mimo to razem wyglądali słodko .
Wszyscy ze śmiechem patrzyliśmy jak Harry wydaje dziwne dzwięki i łaskocze Lux , ten jakże "cudowny" widok przerwało nam chrząknięcie Liama
  - Oczywiscie jedziecie z nami ? - bardziej oznajmił niż zapytał
  -Pewnie - rzuciła Alex i uśmiechnęła się do chłopaka
Nasza mama najwyraźniej to usłyszała bo w mgneniu oka pojawiła się przy nas
  - na noc wracacie do mojego busa , znam tych chłopaków - rzuciła a wszyscy zaczeliśmy się śmiać.
Tego dnia mieliśmy dojechać na szczeście jednego dnia ale w puźniejszych podrózach napewno zdarzy się ze będziemy jechać w nocy , znając naszą matke nie da nam siedzieć z chłopakami - dobra , dobra - odpowiedziała jej Alex i po chwili wszyscy wsiedliśmy do Busa . Czułam ze te wakacje bedą należeć do jednych z najlepszych w moim życiu .

15 komentarzy:

  1. Jeej , suupeeeer <3 pisz dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo ;DD pisze , pisze ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. SUper!!!Czekam na następny:) i zapraszam do siebie;) Liczę na komentarz:)
    http://mylive-lily.blogspot.com/
    PS; powiadamiaj mnie: @Lilianna_Prince

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :) spoko ;DD powiadomię napewno ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Czy możesz już dodać 2... Bo ja się już Kur*a doczekać nie mogę to jest zaje!!!
    Zapraszam do mnie;
    http://hands-up-and-touch-the-sky-1d.blogspot.com/
    Jak Ci się spodoba to skomentuj proszę *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 może jutro :> Cieszę się , że się podoba ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaaa . świetne, już chcę następny!

    OdpowiedzUsuń
  8. No no no. Zapowiada się ciekawie. To jest super:D

    Zapraszam do mnie:
    http://nikaa99.blog.interia.pl/

    Nikaa99

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog, opowiadania bardzo wciągające. :)
    Już mam IV rozdział opowiadania na blogu http://onedirectionstandup.blogspot.com/
    Zapraszam i zaj znać o następnych rozdziałach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty blog!♥
    Kocham go! xD♥
    Kocham Cię za te opowiadanie serioxd.
    wciągające jest to opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  11. HUHUHU ZAJEBSTE <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zajebistee ! <33 zapraszam do mnie ^^ ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Wpadłam na twój blog przypadkiem jest super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń