czwartek, 24 maja 2012

Rozdział 11


*oczami Alex*
Obudziło mnie szturchanie w ramię.Przetarłam oczy i przekręciłam się na drugi bok.Harry już nie spał.Przywitał mnie całusem.
-Hej piękna - zarzucił słodko się uśmiechając
Posłałam w jego stronę uśmiech.
-Jak się spało, wyspana ? - zapytał
-No sam pomyśl czy jestem wyspana - odparłam
Myślami wracałam jeszcze do nocy.Oj działooo się ! Spojrzałam na zegarek była 9.. - o kurde za godzinę śniadanie - pomyślałam.Podniosłam się , chcąc się ogarnąć, ale Harry złapał mnie w tali i przyciągnął do siebie.Zaczął całować mnie po szyji... - Harry , nie.W każdej chwili mama może przyjść - powiedziałam i "wyślizgnęłam" się z łożka.Spojrzałam na Harrego.Leżał patrząc na mnie ze smutnum wzrokiem.Podeszłam do niego i dałam mu buziaka.Musiał się tym zadowolić...Poszłam sobie coś naszykować do założenia na dzisiaj.Ledwo dotarłam do szafy na podłodzę wszędzie walały się nasze ciuchy.Udało mi się wybrać to <klik>.Zaczęłam się zastanawiać gdzie Am , bo przecież w pokoju jej nie było..
-Harry...Wiesz może gdzie moja siostra ? - spytałam loczka
-Nie , niby skąd mam to wiedzieć.Ale napewno sobie jakoś poradziła - odparł
-No to , to i ja wiem. - zarzuciłam - Idę się wykąpać , a ciebie lepiej , żeby tu nie było jak moja matka tu przyjdzie - dodałam
Harry wstał z łożka i wyszedł z pokoju , zamknęłam za nim drzwi , żeby przypadkiem ktoś nie wszedł.Zgarnęłam wcześniej naszykowane rzeczy i poszłam do łazienki.Wskoczyłam pod prysznic.Nie minęło nawet pięć minut..ktoś zapukał do drzwi.Owinęłam się w ręcznik i poszłam otworzyć.Za drzwiami stał..Harry w samych bokserkach.Spojrzałam na niego , jak na debila.
-Spokojnie.Poprostu zapomniałem swoich ciuchów. - powiedział
Zgarnęłam ubrania Stylesa i po kolei zaczęłam nimi w niego rzucać
-A , ładnie ci w tym ręczniku - zarzucił znacząco ruszając brwiami
-Harry ! - krzyknęłam rzucając w niego  jego własnym butem
"Wywaliłam" go z pokoju i poszłam kontynuować kąpiel...Po dziesięciu minutach byłam już gotowa.Postanowiłam poszukać Am.Owinęłam mokre włosy w ręcznik i udałam się do pokoju chłopców.Miałam nadzieję , że tam będzie moja siostra.Złapałam klucz i wyszłam z pokoju.Ich apartament był na końcu korytarza.Szybko go przebiegłam i znalazłam się pod ich drzwiami.Zapukałam..usłyszałam tylko "proszę" więc weszłam...Każdy swój wzrok skierował na mnie.Na ich twarzach pojawiły się chytre uśmieszki.Przemilczałam to. - Czyli wszyscy już wiedzą ? - pomyślałam.Zaczęłam się  rozglądać w poszukiwaniu Am.Siedziała na kanapie razem z Niallem.W sumie tak patrząc na nich pasowali by do siebie..ale ona ma Chrisa.. W sumie miała , ale może do siebie wrócą.Przeprosiłam siostrę za to , że "musiała" iść spać do chłopaków.Czułam się lekko zawstydzona , bo wkońcu to ona nas przyłapała.Podeszłam do lustra , żeby sprawdzić stan mojego wyglądu.
-Boże - powiedziałam pod nosem. W tym samym czasie Harry podszedł do mnie i od tyłu objął mnie w tali.
-Co boże ? - spytał zdziwiony
-Nooo jak ja wyglądam, sam se spójrz - odparłam
-Ja tu widzę tylko piękną dziewczynę - powiedział dając mi buziaka w policzek.
Zayn oczywiście zaczął pogwizdywać a Lou..siedział i patrzył na mnie ze srogą miną.
-E zakochańcy ! - krzyknął Liam - Co takiego robiliście w nocy , że Am spała u nas ? - głupio zapytał
-Ee..nic - zarzucił Harry a ja zrobiłam się cała czerwona.
-Dobra , dobra my wiemy - powiedział Zayn i zaczął się śmiać
Harry puścił mnie i rzucił się na Malika.Zaczęli się bić.Oczywiście na żarty.Po chwili dołączył do nich Lou , Liam i Niall. - Co za idioci - pomyślałam...Wszyscy razem zaczęli się nawalać poduszkami i nie tylko...Miałyśmy z nich niezły ubaw.Nagle ktoś zapukał do drzwi.. - proszę ! - krzyknął Louis , który właśnie dostał poduszką prosto w twarz...W drzwiach ujrzałyśmy naszą matkę. - Dziewczyny , szukałam was...Zaraz śniadanie - oznajmiła
-No tak , tak wiemy - odparła Am
-A i jeszcze coś..Posprzątajcie w tym pokoju.Nie wiem co żeście tam robiły - dodała
Znowu wszyscy zaczęli patrzeć się raz na mnie raz na Harrego.Czułam się skrempowana.
-No okej.. - szybko zarzuciłam żeby uniknąć głupiej sytuacji
-To do zobaczenia na śniadaniu - powiedziała wychodząc i zamykając za sobą drzwi.
-Jesteście nienormalni ! - krzyknęłam
Zostało nam niecałe 15 minut.Razem z siostrą poszłyśmy do pokoju.Ona musiała się ogarnąć a ja..posprzątać pokój.Choć nie lubiłam tego robić , bo mi to wogóle nie przeszkadzało.Ścieliłam swoje łożko , nagle usłyszałam dźwięk swojego telefonu.Zaczęłam go szukać bo w tym bałaganie trudno było coś znaleźć.W końcu znalazłam.Był tam sms od Harrego : "Sory za nich..postaram się ich ogarnąć..Kocham cię".Ucieszyłam się , bo szczerze to troche mnie to denerwowało.Odpisałam mu i kontynuowałam sprzątanie. - Am ruszaj się ! Musimy iść - zaczęłam pośpieszać siostrę.
Amelia szybko wyszła z łazienki , zarzuciła na siebie to <klik> i wyszłyśmy z pokoju.Chłopcy też akurat szli.
-Zacne loki Haroldzie - zarzuciłam w jego stronę , chytrze się uśmiechając
-Coś z nimi nie tak ? - spytał machając nimi na każda stronę
-Niee wszystko okeej - odparłam ledwo powstrzymując się od śmiechu
Na parterze czekała na nas cała ekipa.Zebraliśmy się i poszliśmy do "jadalni".Na szczęście dziś dali coś dobrego.My nawet nie zdążyliśmy zjeść jednej porcji , a Nialler poprosił o dokładkę.Przynieśli nam też najświeższe gazety.Cała plotka o Am. i Horanie naszczęście ucichła. -Może teraz uda im się dojść do porozumienia - pomyślałam, bardzo chciałam żeby Amelia i Chris znowu byli razem.Skończyłam jeść pierwsza.Wyszłam ze stołówki i udałam się do pokoju , żeby odpocząć.W tą noc prawie nie spałam.Plany mamy tylko na wieczór , więc spokojnie mogłam iść się zdrzemnąć.Po wejściu do pokoju od razu rzuciłam się na łóżko..Usnęłam , ale nie na długo.Obudziły mnie krzyki chłopaków na korytarzu.Przetarłam oczy i usiadłam na łóżku.Am jak zawsze robiła coś na swoim laptopie.Dochodziło południe a był straszny upał...nie miałam co robić , więc postanowiłam iść na basen.Zabrałam potrzebne rzeczy i wyszłam.Najpierw trochę popływałam , a potem położyłam się na leżaku.W końcu chciałam się opalić , bo jak narazie byłam cała blada...Słońce grzało niemiłosiernie , ale leżałam dalej.W końcu po ok. 3 godzinach zebrałam się i wróciłam do pokoju.Wszystko mnie piekło.Byłam cała czerwona.
-Jesteś nienormalna.Po co leżałaś tyle na słońcu ? - bardziej stwierdziła niż spytała Am , która właśnie malowała sobie paznokcie
-Spadaj - odparłam rzucając w nią poduszką
Spojrzałam na zegarek dochodziła 15.Nagle ktoś bez pukania wszedł do naszego pokoju.To był Harry.Nawet nie miałam siły , żeby się podnieść.Chłopak podszedł do mnie i celowo lekko udeżył mnie w plecy. - Ałaaa ! - krzyknęłam jak najgłośniej umiałam
-Przepraszam murzynie - zarzucił kładąc się obok mnie
-Pfff... spadaj
-Dobra dobra już nie będę - odparł - Zaraz idziemy na ognisko - dodał
-Wiem , wiem tylko...moja matka też tam będzie.A ona nie może wiedzieć że jesteśmy razem - oznajmiłam wstając z łożka po balsam.Harry tylko pokiwał głową i owinął się w moją kołdrę.Potem poszłam przebrać się w coś wygodnego.Zostało nam jeszcze 30 minut.Amelia zaczęła się ogarniać a ja jak zawsze obijać.Harry też już poszedł.Mieliśmy już wychodzić , gdy mi się przypomniało milion innych rzeczy , które miałam zrobić.Przez to spożniłyśmy się prawie 20 minut.Musiałyśmy iść same.Na szczęście ognisko miało odbyć się w pobliżu hotelu.Tam wszyscy na nas już czekali.Zajęłyśmy swoje miejsca.Piekliśmy kiełbasy a Niall siedział i grał na swojej gitarze.Harry siedział na przeciwko i cały czas słodko się do mnie uśmiechał.Czas leciał bardzo szybko.Nawet nie zdążyłam się zoorientować było już ciemno i zimno.Ja oczywiście nie wziełam bluzy...Styles podszedł do mnie i podał mi swoja .
-Proszę.Chyba ci zimno - powiedział jak gdyby nic
Ale oczywiście matka już dziwne spojrzenie na mnie.Jak zawsze wszystko jej przeszkadzało.Wieczór spędziliśmy w miłym towarzystwie , ale musieliśmy już się zbierać.Do hotelu nawet nie wracałyśmy z chłopakami.. tylko z mamą i Lux , żeby nic nie podejrzewała.
W pokoju byłyśmy ok. 23 . - Boże już nic mi się nie chce..biorę prysznic i idę spać - rzuciłam w stronę siostry.
-Ja tak samo - odparła Am.
Do snu byłyśmy gotowe po północy.Napisałam do Harrego sms : "Dobranoc" i położyłam się do łóżka...
         ________________________________________________
No i jest 11 :) Przepraszamy za zamieszanie z adresem bloga.Musiałyśmy go zmienić.Ale po ustaleniach doszłyśmy do wniosku , że lepiej wrócić do tego.Mamy nadzieję , że się nie gniewacie :) Dziękujemy za tak dużą ilość wejść <3 

44 komentarze:

  1. świetnee ^^ <33 zapraszam do mnie ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  2. JEZUSIE MIŁOSIERNY DZIĘKUJĘ CI ZA TO ŻE ZNALAZŁAM TEGO BLOGA BO JEST ŚWIETNY
    uwielbiam to
    zapraszam do siebie
    http://my-one-direction-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe dobrze że wróciłyście do starego linka bo myliło mi się ; ).
    Świetny rozdział <3.
    http://five-girls-one-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 12 u nas
      http://five-girls-one-dream.blogspot.com/

      Usuń
  4. zapraszam na rozdział pod numerem pięć :D
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Beznadziejne, błędy ortograficzne i stylistyczne. Po co piszecie tak dużo szczegółów? Jeszcze tylko brakowało żebyście napisały ile razy przeciągnęła szczotką po włosach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jak dokładnie opisuja to wtedy jest ciekawiej !!!

      Usuń
  6. Zgadzam się, dupne i bez sensu. Kolejne 14-latki które zakochały się w jakiś chłopcach (którzy są prawdę mówiąc baaaardzo dziewczęcy i nie można nazwać ich inaczej niż chłopcy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze one mają po 17 lat -,- a po drugie nikt ci nie każe tego czytać !

      Usuń
  7. ANONIMKI jeśli wam coś nie pasuje w tym jak dziewczyny piszą tego bloga to po jaki ch*j to czytacie ? co więcej każdy ma swój gust, więc dajcie sobie siana z obrażaniem chłopaków bo to nie o to tu chodzi.


    zapraszam do siebie na 6 ;)
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam do siebie na siódmy rozdział ;3
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszamy do siebie na 13 ; 3
    http://five-girls-one-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne fajne ! :D dawaj nn. ;P
    zapraszam do mnie , xd
    http://missirleand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na rozdział 8 oraz na głosowanie w sondzie ! ;3
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego nie da sie go obserwować ? Super ;****

    OdpowiedzUsuń
  13. Simply wish to say your article is as amazing. The clearness in your submit is simply excellent and
    i could think you are an expert on this subject. Well together with your permission allow me to clutch your RSS feed to stay up
    to date with imminent post. Thanks one million and please carry on the enjoyable work.


    Stop by my page ... ragu sauce coupons printable 2013

    OdpowiedzUsuń
  14. Its like you read my mind! You appear to know a lot about this, like you wrote the book in it or
    something. I think that you can do with a few pics to drive the message home
    a little bit, but other than that, this is wonderful blog.
    A fantastic read. I will definitely be back.


    Also visit my weblog - zappa aunt jemima

    OdpowiedzUsuń
  15. I blog frequently and I really thank you for your content.
    This article has really peaked my interest. I am going to bookmark your blog and
    keep checking for new information about once per week. I opted in for your Feed too.


    Also visit my blog post facebook digiorno pizza

    OdpowiedzUsuń
  16. We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your website provided us with valuable info to work on.

    You have done an impressive job and our whole community will be thankful to you.



    Here is my page :: stouffer's lasagna oven temp

    OdpowiedzUsuń
  17. Everything posted made a lot of sense. However,
    what about this? what if you were to write a awesome title?
    I ain't suggesting your information isn't solid, but suppose you
    added a post title that makes people desire more?
    I mean "Rozdzia� 11" is a little plain. You ought
    to glance at Yahoo's front page and note how they write news headlines to get viewers interested. You might try adding a video or a pic or two to get readers excited about everything've got to say.
    Just my opinion, it would bring your website a little livelier.


    Feel free to surf to my web blog - lysol no touch coupons

    OdpowiedzUsuń
  18. What a stuff of un-ambiguity and preserveness of precious
    know-how concerning unexpected feelings.

    my web page healthy choice steaming entrees Coupons

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi there just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue.
    I've tried it in two different web browsers and both show the same results.

    My page; living rich with coupons barilla

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization?
    I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good success.
    If you know of any please share. Thanks!

    my blog post - http://vglounge.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hеllo are using Worԁрresѕ for your sitе platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set uρ my own.

    Do you require any codіng knowledge to mаke your own blog?

    Αny help would be greatly apprеciatеԁ!


    Mу web site ... unlock my htc inspire

    OdpowiedzUsuń
  22. Тhanκs a lot for shaгіng thіs with all of us уou actuаlly reсognise what you arе speаκing
    approxіmаtеly! Bookmаrkeԁ.
    Kinԁly alsο discusѕ with my sitе
    =). Wе may have a hypeгlіnk exchange contract among us

    my webpage :: Unlock htc Titan 2

    OdpowiedzUsuń
  23. Are уou currently trying to ѕave youг mοney on items from groceries to books?
    Thе mοѕt еffеctive wаy to get thе
    things you will need cheaplу is tο use wingstop coupons 2013.
    Exactly where can you look tо discover thеsе ехсellent wingstoρ сouρons?

    Тhis shoгt аrtісle coνers fantastic ways tо рroduce uѕe frοm the bеѕt coupon for wingstoρ.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aгe yοu tгying to save youг money on groceriеs anԁ housеhold
    items? The pгіme ωay to
    find thе best appгoach for getting what
    you want at а low value is alωays to use supercuts coupons.

    Whеre сan yοu аppear to ԁіscover thеse excеllеnt printablе supercutѕ coupοn?
    Τhіs short article іs going to hеlρ
    reveal the secrets οf printаble supеrсuts соupon.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pretty! Thіs has bеen a really wonderful
    post. Many thanks for ρrοvidіng this іnfοгmation.


    my blοg: unlocking iphone 4s

    OdpowiedzUsuń
  26. Hаѵe you obserνed peoρle at the cheсκout with tоns of prіntablе
    frіendlуs couροns and hoped that yοu simply
    might be saving huge like thеm? This aгtiсle can offer you excellent advice pertaining to printable friendlys coupons.


    Feеl free to surf tо my webрage coupons for friendlys

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi there, Yоu haѵe ԁоne an exсellent job.
    I will definіtely digg it and peгsonally suggеst to my
    fгienԁs. I am сonfiԁent theу'll be benefited from this site.

    Here is my website - htc unlock code

    OdpowiedzUsuń
  28. I ԁο not even knоω hoω I enԁed
    up гight here, but I belіeѵed this рοst used to be great.
    I ԁo not undeгstand whо you are hоweveг ceгtaіnly
    you're going to a famous blogger if you are not already. Cheers!

    my webpage: phlebotomy certification

    OdpowiedzUsuń
  29. Couρоns aгe а fаbulous method to saνe cash.

    Wise ѕhoppers usе famous footwear coupons kеерѕ сaѕh іn thеir pockеts.
    Τhe іnfo bеlow ρroviԁes some useful insightѕ that can get you hοw уοu can be a smaгt shopper.

    Maintain reаԁing should you гequire to know аbout famouѕ
    footωear сouροns.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ϻemοry losѕ or cognіtive declіne iѕ а extremely common аnd
    problеmatіс amongst the elderly. This mental deсline
    cаn bring emotional diѕtress togetheг ωith dеpreѕsіon eaсh for bοth thе peгѕon
    suffering and family anԁ pals. The following tipѕ will make it simρlеr
    for уou іnside your quest to find mеthods of improving memory and
    mental elastіcіty.

    Нere is my page; http://proceraavhreviewsx.com/procera-avh-reviews-reduce-your-stress-with-procera-avh

    OdpowiedzUsuń
  31. Ηave you eνer thought about publishіng an ebook or
    guest authoring on other websites? I havе a
    blog baѕed upon on thе same infоrmation уou ԁiscuѕs and ωοuld lοve to have yοu share ѕomе stοries/infοrmаtion.
    I know my visіtоrs would aρprecіate your woгk.

    If уou аre even гemotely іntereѕtеԁ, feel freе to sеnd me аn email.


    Lоok intο my website where to get phlebotomy training

    OdpowiedzUsuń
  32. Ηеllo to all, as Ι am genuinelу keеn of readіng this web sіte's post to be updated daily. It carries fastidious stuff.

    Also visit my blog post; x ray technician course requirements

    OdpowiedzUsuń
  33. Trulу whеn someone doesn't be aware of after that its up to other users that they will assist, so here it takes place.

    My blog cna classes

    OdpowiedzUsuń
  34. І always ѕpеnt my half an houг to reаd thіs blog's articles or reviews all the time along with a cup of coffee.

    Visit my web-site careerassistance.org

    OdpowiedzUsuń
  35. Hey therе would you mind shaгing whiсh blog platfοrm you're working with? I'm goіng tо
    stаrt mу own blog soоn but I'm having a tough time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
    P.Ѕ Mу apolοgіes for beіng off-topic but I had to
    ask!

    Alѕo visit my blog ρost; hospice cna job description

    OdpowiedzUsuń
  36. It's remarkable in support of me to have a web site, which is helpful in favor of my knowledge. thanks admin

    my web blog ... Careerassistance.org

    OdpowiedzUsuń
  37. Highly eneгgetic аrticle, I liκed that
    bit. Will there be а ρaгt 2?

    Ηere is my site: phlebotomy schools in maryland

    OdpowiedzUsuń
  38. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

    my webpage :: skechers coupons printable (couponsforweb.com)

    OdpowiedzUsuń