niedziela, 15 lipca 2012

Rozdział 23


*oczami Alex*
Podczas , gdy Am szykowała się do wyjścia z Chrisem  ja siedziałam i zamulałam w salonie przed laptopem...Tak tym razem to byłam ja.Zawsze to ja szykowałam się na jakies imprezy , a ona  zostawała w domu lub hotelu.Chodziła jak oparzona , nie wiem czym się tak cieszyła..że idzie na kolacje z tym dupkiem ? Byłam na nią cholernie zła , bo wiedziałam, że znów się na nim przejedzie i znów będzie żałowała.Po tym co jej zrobił ona nadal do niego chce wrócić ? Wystrojona jak nie wiem co zeszła z góry.Popatrzyłam na nią skrzywionym wzrokiem, ona tylko rzuciła w moją stronę jedno spojrzenie i wyszła.Ten Chris zdecydowanie teraz na nią źle działa.Owszem lubiłam go , ale do czasu... Z przemyśleń wyrwał mnie Louis , który usiadł obok mnie i pomachał ręką przed twarzą.Widocznie zapatrzyłam się w jeden punkt bez opamiętania , zawsze tak mam jak o czymś myślę.
-Nie przeszkadzam ? - zapytał
-Nie , nie zamyśliłam się - odparłam
-Chciałem tylko zapytać czy idziesz z nami na zachód słońca ? Zayn poszedł razem z tą swoją nową "koleżanką" , więc idziemy we czwórkę. - zaproponował
-No jasne , i tak nie mam nic lepszego do roboty
Po 10 minutach każdy był już gotowy do wyjścia.W domu została matka z Lux i Paul.Całą ekipką ruszyliśmy w stronę plaży.Okazało się , że jest już dośc chłodno , a ja jak zawsze nie miałam bluzy.No tak po co mi.Harry widząc gęsią skórkę na moich rękach ściągnął z siebie bluzę , założył na mnie i objął mnie ramieniem.Nie szkodzi , że była dla mnie kilka rozmiarów za duża , ważne żeby było w niej ciepło.Louis i Liam pobiegli przed nami.A Niall widocznie nie miał humoru. Szedł z lekka wkurzony wpatrując sie tylko i wyłącznie w ziemię..W sumie nie dziwie mu się.Gdy dotarliśmy nad samo morze widok był niesamowity.We trójkę usiedliśmy przy samym brzegu.Próbowałam znaleźć Liama i Louisa , ale na plaży nigdzie ich nie było.Spojrzałam na morze..no tak ! Ci debile siedzieli i bawili się w wodzie jak małe dzieci.
-Co za idioci - zarzucił Harry
Siedzieliśmy tak w ciszy przyglądając się wygłupom Daddy'ego i Lou...
-O patrzcie kto idzie - powiedział Niall przerywając ciszę
Obróciłam głowę i zobaczyłam Am i Chrisa.Oni chyba tez nas zauważyli..Amelia chciała go odciągnąć od nas , ale on szedł dalej , aby pokazać nam jak bardzo jest wspaniały.Gdy nas mijali objechaliśmy ich tylko chamsko wzrokiem a Harry podstawił Chrisowi nogę tak , ze ten się prawie nie wywalił.Zaczęłam się śmiać a Amelia skarciła mnie wzrokiem.Lekko wkurzony Chris powiedział coś pod nosem i odeszli..
-Nie , no na serio ten gość jest super..- powiedział Horan sarkastycznie - Jak można być takim idiotą ?!
 -Widocznie można..- powiedział Liam , który właśnie wychodził z morza
Resztę czasu przesiedzielismy rozmawiając o przyszłości a szczególnie o kontynuacji trasy koncertowej.Około 22 zaczęliśmy zbierać się do domu, bo było już prawie , że całkowicie ciemno..Chciałam jeszcze porozmawiać z Niallem o zdarzeniu które miało miejsce przed chwilą więc szliśmy we dwójkę kilka metrów za resztą.
-Mówiłam ci , żebyś już się tak nią nie przejmował ?
-Tak.. ale ja nie umiem.Może za bardzo mi zależy ?
-Zależy Ci ?! Bo ja tego nie widzę.To jeśli ci tak zależy to zrób coś ! Nie czekaj ! Bądź przed Chrisem bo potem może być już za późno..
-To nie jest takie łatwe jak ci sie wydaje ! Od pewnego czasu staram się , ale bez skutku ona traktuje mnie tylko jak swojego najlepszego kumpla.Nic więcej - powiedział wzruszając ramionami
-I co ? Teraz chcesz się już poddać ?
-Nie wiem czego ja już chcę..Zobaczymy , co ma być to będzie
-Będzie dobrze - powiedziałam poklepując go po ramieniu i dołączyliśmy do reszty.Na miejscu znaleźliśmy się dość szybko.Okazło się , że Paul zorganizował nam ognisko.Zabraliśmy z domu potrzebne rzeczy , Niall swoją gitarę i zajęliśmy miejsca przy ognisku.Najpierw trochę pojedliśmy a potem chłopcy śpiewali przy czym Nialler grał na gitarze.Lepszego zakończenia dnia nie mogłam sobie wymarzyć.Całkiem zupełnie zapomniałam , że nie było z nami Amelii.Zrobiło mi się zimno , więc postanowiłam pójść do domu.Pożegnałam sie ze wszystkimi i poszłam.Pod drzwiami zobaczyłam siedzącą siostrę.
-Co ty tutaj robisz ? Czemu do nas nie przyszłaś ? - pytałam
-Przed chwilą wróciłam..Było mi głupio , więc wolałam poczekac tutaj - odparła - A  i chce pogadać z tobą - dodała
-Jeśli chodzi o Chrisa to na mnie nie licz..chyba znasz moje zdanie na jego temat..- od razu ją uprzedziłam
-No ale chociaż teraz mi pomóż to ważne ! - prosiła mnie
-No to o co tym razem chodzi ?
-Chris się zmienił.Naprawdę! Przyjechał tu , żeby mnie przeprosic i odzyskać mnie.Jest inny niz kiedyś.Wiem , że ty go nie lubisz ale kogoś musze się poradzić..
-No tak fajnie , że się zmienił cieszy mnie to cos jeszcze ? - przerwałam jej
-Tak.Mam podjąć decyzję..Mogę wrócić do niego , naprawić to co było między nami kiedyś i wrócić z nim teraz do domu , do naszego miasta..a jeśli nie to szansy już nigdy nie dostanę i to będzie koniec - wytłumaczyła mi
-Dziewczyno ty się jeszcze zastanawiasz ? On bawi się twoimi uczuciami..rozejrzyj się dookoła siebie może jest inna osoba której na tobie zależy !
Po tych słowach Amelia spojrzała na mnie z iskierkami w oczach..ale przeciez więcej jej nie powiem.Nie powiem , że to Niall ją kocha.Niech sama zrozumie.
Weszłam do domu i od razu poszłam na górę do łazienki.
[...]Wyszłam z łazienki w samym ręczniku..szłam korytarzem , gdy nagle wpadł na mnie Harry.Jeszcze chwila i ręcznik zsunął by się ze mnie.
-upss..przepraszam - powiedział Harry po czym przycisnął mnie do ściany i zaczął całować
-Pozwolisz , że pójdę do siebie ?
-No dobra - odparł zasmucony
-Dziękuje , dobranoc - powiedziałam dając mu buziaka
Gdy weszłam do pokoju nie było tam Amelii.Pomyślałam , że może gdzies jest na dole lub jeszcze na dworzu.Wychyliłam się przez okno ale widziałam tam tylko Louisa , który leżał na ławce i coś śpiewał.
-On mnie ciągle zaskakuje - pomyślałam.. popatrzyłam tak jeszcze chwilę na niego i
wskoczyłam do łózka .Włączyłam jakiś film na laptopie.Niestety byłam tak zmęczona , że w połowie usnęłam i obudziłam się dopiero na koniec - dokładnie to na napisach.
-Dużo obejrzałam - powiedziałam sama do siebie
Spojrzałam na łóżko siostry , słodko sobie spała.Było już po drugiej.Strasznie burczało mi w brzuchu więc postanowiłam zejść na dół co zjeść.Ostrożnie zeszłam schodami nie zapalając światła.Otworzyłam lodówke i wyjęłam z niej mleko.Następnie jakieś płatki i zajęłam się konsumowaniem.
-Ekhem.. - ktoś chrząknął
Tak sie przestraszyłam , że wypuściłam z rąk miske z moim jedzeniem.Przetarłam oczy i zobaczyłam siedzącego na podłodze Horana z paczką ciastek.
-Przepraszam nie chciałem
-Spoko.A tak wogóle to co ty tutaj robisz ? - rzuciłam siadając obok niego
-Co ja tu robię ? To co zawsze.. jem - odparł uśmiechając się - Chcesz może ? - zapytał podstawiając mi paczkę ciastek pod samą twarz
-No tak głupie pytanie.I ty tak zawsze ?
-Noo.. w zasadzie to tak
Tak własnie przesiedzieliśmy dobre 2 godziny , siedząc , jedząc i rozmawiając o jakiś głupotach.Niall jest naprawdę świetnym przyjacielem. O każdej porze dnia i nocy mogę z nim porozmawiac lub poprostu posiedzieć i ponudzić się.
------------
Znowu w szybkim tempie jest 20 komentarzy no więc dodajemy rozdział..Niestety nie zawsze tak będzie, bo my tez mamy życie i nie siedzimy 24 h na dobę przy komputerze...mamy nadzieję że nie  obrazicie się i spokojnie poczekacie wtedy na rozdział.Zwłaszcza , że ja "E" w Sierpniu wyjeżdżam na 2 tygodnie...
No ale dobra , przejdźmy do konkretów.Dziękujemy za wszystkie komentarze i wejścia na bloga <3 Pomijając fakt , że kiedyś spokojnie dobijałyście do 30 komentów..może to kiedyś wróci ? :) Zobaczymy ;D Jak widzicie akcja się rozkręca..Jak myślicie czy Niall odpuści sobie Amelię , czy dalej będzie próbował ? :) / E.


35 komentarzy:

  1. Nialler nie może tego zrobić!!! musi o nią walczyć!!! fajnie by było jak byś coś więcej napisała w Zaynie i jego 'koleżance' :)

    P.S. dzięki za powiadomienie

    thetruthisall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny! Na serio Twój blog jest zajebisty:)

    Zapraszam do mnie jest już 13 rozdział
    http://brevis-vita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O jest. :D Świetny. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebisty, jak zawsze ^^
    jak już mówiłam, mam nadzieje, że bd akcja w windzie i bla bla bla :D:D:D
    + poprosze więcej mnie i Zayna hahahah xdd bardzo ciekawie jest sie z nim pieprzyć w łazience , lol :O
    + CZEKAM NA KOLEJNYYY! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest. :) Świetny jak zawsze. :) Czekam na kolejny. xx

    OdpowiedzUsuń
  6. to opowiaanie zwala z nóg, to jest mój ulubiony blog :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny zajebisty rozdział! ;D Mam nadzieje że Am nie popełni tego błędu i nie wróci z Chrisem! Niall musi bardziej o nią walczyć! Na prawdę świetnie piszesz! Było by super gdyby ktoś przetłumaczył twojego bloga i wysłał chłopakom! Jestem pewna na 100% że by siś im spodobało! Jak czytam to opowiadanie to wydaje sie naprawdę badzo realistyczne! Jak w jednym rozdziale napisałaś że Harry Dodał zdjęcie z Alex na Twittera żeby oficjalnie potwierdzić że są razem to przyszło mi na myśl żeby poszukać w jego galerii. Dopiero po chwili sie zorientowałam że to nie jest naprawdę! Świetnie piszesz ! nie zmarnuj tego! może nawet napisz książkę o One Direction ? ja bym na pewno kupiła! Twoje teksty sie naprawdę świetnie czyta, książka byłaby na pewno baardzo fajna! Masz świetne pomysły! Czekam na kolejne rozdziały! ;) To opowiadanie jest bardzo wciągające. Najlepsze jakie kiedykolwiek czytałam!
    Przepraszam za błędy ;)
    Mam jeszcze jedną prośbę do wszystkich. Jeżeli tylko macie ochotę to polubcie http://www.facebook.com/pages/Im-Polish-Directioner-And-Im-Proud-Of-This/262538880527256 Prowadzę ją razem z koleżankami. Dopiero zaczynamy więc przydało by sie trochę "lubię to" Z góry naprawdę bardzo dziękuję !;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rozdział jak zwykle świetny. mam nadzieję, że jednak Niall i Amelia ogarną :D czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra rozdział :3 Zróbcie tak żeby Amelia i Niall razem ze sobą chodzili :) proszęę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne opowiadanie :) zapraszam do czytania mojego ;d : http://is-true-love-just-once-in-a-lifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny rozdział . ; 3
    UWIELBIAM TWOJEGO BLOOGA . ♥ '
    KIEDY NASTĘPNY ROZDZIAŁ . ?! ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Naill walcz o Amelie! Chyba nie wytrzymam jak dalej będzie chodzić z Chrisem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. awwwwww niech oni beda ze sobą nooo <333333
    http://weirdfascination.blogspot.com/
    #NowyRozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno Niall bd walczył o Am :)
    Czeekam na następny rozdział ! ^^ -W

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby próbował. I niech z Chrisa zrobi naleśnika :)
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny. ! Twój blog jest zajebisty. ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne! Miejmy nadzieję, że Amelia zrozumie kto tak na prawdę jest jej wart, podaruje se tego Chrisa i będzie z Niallem. I moim zdaniem Niall nie odpuści sobie Am bo jemu zależy. CC;.
    Pozdrawiam ; )

    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. będzie próbował ... zapraszam do mnie . rozdział świetny . :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wiedzieć co będzie dalej w związku z tym proszę o następny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  20. oby jej soobie nie odpuścił , oby walczył xdd
    świetny rozdział , czekam naa kolejny ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny rozdział :) Mam nadzieję, że Niall zacznie działać i może nawet zrobi coś głupiego :D Chciałabym żeby w końcu wszystko było dobrze! Ale gdyby wszystko cały czas szło jak najlepiej to było by nudno. Możesz coś zrobić z perspektywy Nialla.
    P.S. Coś mało o Alex i Harry'm :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaa mega po prostu! Jezzu, jak mnie wkurza ten Chris! Niech Niall zawalczy w końcu! Czekam na nexta! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. już dawno powinien być nowy rozdział ;c

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny. :D Czekam na następny. :D Kurde Niall musi być z Amelią. :D A chciałabym trochę więcej Harrego i Alex w następnym rozdziale. <3

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie nowy ;33
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny!! Z niecierpliwością czekam na następny! Niall musi być z Amelią♥. Chris to dupek i tyle... Trochę więcej Harry'ego i Alex w następnym roździale ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. to kiedy nastepny?

    OdpowiedzUsuń
  29. to kiedy dodacie nowy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny!:)
    czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń