piątek, 13 lipca 2012

Rozdział 21


*oczami Alex*
Poszliśmy z Harrym po lody a następnie specerowaliśmy brzegiem plaży.Wszystkie dziewczyny - fanki , chodziły za nami krok w krok , ale co się dziwić nie często się spotyka kogos z 1D w zwykły dzień na plaży.Szczerze mówiąc trochę mnie to denerwowało , ale przecież nic na to nie mogłam poradzić.Sądząc po minie Harrego on też nie był zbytnio zadowolony...Na plaży było mnóstwo ludzi co chwila ktoś na nas wpadał.Po 40 minutowym spacerze wróciliśmy na swoje miejsce , odpocząć.O dziwo był tam sam Niall , a jeszcze niedawno towarzyszyła mu moja siostra.Wiedziałam już , że coś nie tak...
-Gdzie jest Am ? - spytałam blondyna
-Nie wiem...- odparł spuszczając głowę w dół
-Dobrze wiem , że wiesz ..przedemną nic nie ukryjesz.Mów - naciskałam na niego
-Dobra no to najpierw posziliśmy do morza trochę się pokąpaliśmy , potem ktoś do niej zadzwonił i tak to się zaczęło.Po chwili zobaczyła swojego eks gdziś w oddali.Zawołał ją.Zrobiłą się cała czerwona i poszła w jego stronę.Chwilę rozmawiali po czym podeszła do mnie i powiedziała że idzie się przejść.Próbowałem ją zatrzymać ale przerwała mi.Zignorowała moje prośby i poszła..a ja zostałem tutaj sam- wyjaśnił mi Horan wzruszając ramionami
Byłam zaskoczona.Co tu do cholery robi Chris ?! Co przyjechał sobie tak poprostu na wakacje ? Jeśli on znów chce zawrócić mojej siostrze w głowie ? A wiem , że jest do tego zdolny.
-Nie powiedziała gdzie dokładnie idzie ? - dopytywałam
-Alex daj spokój , nie dołuj go - zarzucił Harry
Byłam zła na siostrę.Jak mogła tak postąpić i zostawić Horana tutaj samego i pójść gdzieś sobie z Chrisem ?! Przeciez on tylko bawi się jej uczuciami..Postanowiłam do niej zadzwonić..Próbowałam kilka razy - nie odbierała.
-Odpuść sobie..ona widzi tylko niego i nic więcej.. - zarzucił zapatrzony w piach Niall
-Ej stary , weź przestań - pocieszał go Harry
Przez dłuższy czas siedzieliśmy i nic nie mówiliśmy.Ja wciąż siedziałam wkurzona na Am..Nasze oczekiwania na nią ciągle się przedłużały.Minęła godzina a jej nadal nie było.Uznałam , że nie ma sensu na nią czekać.
-Wracajmy do domu - powiedziałam wstając z ręcznika
Chłopcy zebrali swoje rzeczy , ja swoje i siostry i poszliśmy.Po drodze jeszcze kilka razy próbowałam dodzwonić się do Am , ale bez skutku.
W domu nikogo nie było , wszyscy się gdzieś porozchodzili.Harry od razu poszedł do sklepu nie zachodząc do domu.Byłam sama z Horanem , więc mogłam z nim poważnie porozmawiać.Wzięłam paczkę paluszków i usiadłam przed telewizorem obok niego.Chłopak siedział coraz bardziej smutny.Moje podejrzenia coraz bardziej się sprawdzały.Postanowiłam zapytać.
-Niall - zaczęłam
-Tak ?
-Co jest ? Chodzi o Am ?
-Coo ? Niee czemu tak myślisz ? - od razu po moim pytaniu spojrzał na mnie z zaskoczeniem a w jego oczach pojawiły się iskierki
-Przeciez widzę...Niall nie jestem taka głupia.Z resztą nie trudno się domyślić , to widać że ci się podoba...
Przez chwilę siedział i nic nie mówił.To był dla niego trudny temat..
-A nawet jeśli tak ?! Ty nie możesz jej mówić co ma robić..to jej życie.Jesli nawet ci powiem to nic nie zmieni.
-Zmieni , nie dużo ale zmieni.Ja nie chce patrzeć jak mój przyjaciel cierpi przez moją siostrę.
-Widzę , że nie ulegniesz..tak podoba mi się - szybko powiedział i spojrzał na mnie swoimi pięknymi niebieskimi oczami
Pokiwałam tylko głową i mocno przytuliłam Horana.Tak bardzo było mi go szkoda.On kocha moją siostre , ale bez odwzajemnienia...Wiem jak to jest.
-Dziękuje - zarzucił po chwili
-Dziękujesz ? Za co ?
-Za wszystko , że zawsze mogę na ciebie liczyć , że zawsze mi pomożesz.Jesteś dla mnie jak siostra - powiedział przytulając mnie jeszcze mocniej
Uśmiechnęłam się do niego.Zaczęliśmy oglądać jakąś komedię w tv.Wreszcie Niall się śmiał , takiego go najbardziej lubiłam , ten jego śmiech.Harry przyszedł ze sklepu i dołączył do nas a po chwili cała reszta.Jednak Amelii nadal nie było.Matka dopytywała o nią , ale nie chcieliśmy jej powiedzieć prawdy...
Wieczorem każdy porozchodził się po swoich pokojach tylko ja , Harry i Niall zostaliśmy na dole.Siedzieliśmy i gadaliśmy przez długi czas.Ja już prawie usypiałam na kolanach Harrego.Nagle usłyszałam huk drzwi wejściowych.Szybko się podniosłam i zobaczyłam moją siostrę..uśmiechniętą od ucha do ucha..
-Siema wszystkim - rzuciła i od razu poszła do kuchni - Co tak zamulacie ? - dodała wracając ze szklanką soku i rzucając sie na fotel.
Od razu gdy do nas dołączyła Niall spojrzał na mnie , wstał i po woli udał się schodami na górę.Amelia zaczęła patrzeć na nas dziwnym wzrokiem.
-Nie ogarniam was..co z wami ? - przerwała ciszę
-Nic.Dobranoc - odpowiedział jej Harry po czym złapał mnie za rękę
Poszliśmy na górę.Pożegnałam się z nim i weszłam do swojego pokoju..Od razu położyłam sie na łóżko i zaczęłam myśleć o wszystkim.O całym dzisiejszym dniu..Po chwili do pokoju weszła Amelia...
___________________
huhu no i mamy 21 ;D Rozdział , krótki tak wiem.. i nie podobający mi się jak zawsze ;c W miarę jest coraz więcej komentarzy ;D Ale to nie to co było kiedyś ;c no cóż..Z wyświetleń jesteśmy bardzo . bardzo zadowolone :)) Jak pisałyśmy tempo w jakim będziemy dodawać rozdziały zależy tylko od was , jest 20 komentarzy jest nowy rozdział :)
Pytałyśmy co wy na to , żeby Chris i Amelia znów się zeszli , jednak jednogłośnie nie chcecie.Okej :) Wszystkie chcecie Amelie i Nialla ;DD
Mamy nadzieję , że wytrwacie do końca naszego opowiadania , bo jak widzicie akcja coraz bardziej się rozkręca.DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKO <3

23 komentarze:

  1. Świetny :* Poinformujcie mnie o nn i czekam . :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstraaaaaa ! O boże czekam na nn :))

    OdpowiedzUsuń
  3. co się stało??? czemu nic nie ma o tym, co się stało między Chriesm i Am?! czekam niecierpliwie :)

    zapraszam do mnie na nowy rozdział :)
    http://thetruthisall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, jak zawsze :*
    Ale jak zwykle trzeba urwać w najlepszym momencie, tak? :)
    Czekam na następny :D

    No i dziewczyny zbierać dupy i dodawać komentarze xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na następny !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie komentujcie ! Ja chce następny <33

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham cie normalnie ! <3 gratuluje twórczości! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski blog!


    Zapraszam do siebie! Ja piszę Liashley, a moja znajoma Zucy :)) onedirection-littlelovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział mi się podoba nic bym nie zmieniła.
    Czekam na następny. <3
    Zapraszam do mnie, nowy rozdział : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/
    Prosiłaś to cię poinformowałam o nowym rozdziale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super czekam na nastepny :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! :D
    Dziękuje za powiadomienie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział :) A tak w ogóle jest nowy u mnie rozdział http://brevis-vita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rozdział, świetny blog! Przeczytałam wszystko w ciągu godziny! I jestem zadowolona, ze wpadłam na tego bloga! I ja także jestem przeciwna związkowi Amelii i Christiana.
    Amelia i Niall rlz! :3

    Mam nadzieję, ze kiedyś wpadniecie do mnie na bloga directionstory-second-life.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebisty o,o

    OdpowiedzUsuń
  15. dawaj następny ! prosze ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze dwa komentarze ! ludzie komentujcie no!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, bardzo mi sie podoba ;) lecz moim zdaniem Amelia powinna być z Naill'em a nie z Chris'em. Mam nadzieję że weźmiesz to pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. no do możesz dodawać rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny rozdział , ale jeszcze bardziej szkoda mi Nialla.
    Fajnie piszesz , czekam na nn :)
    Pzt. To właśnie dodałam nowy rozdzial więc zapraszam na http://id-like-to-be-everything-you-want.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Już musisz dodać nowy ! ;D hahah jest więcej niż 20 więc błaagaam ! ;) Dawaj nowy ! xd

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny rozdział ;* zresztą jak zawsze ;)
    czekam na następny ; ))

    OdpowiedzUsuń