wtorek, 12 czerwca 2012

Rozdział 17


*oczami Alex*
W czasie kiedy Amelia przyjmowała przeprosiny Marka ja rozmawiałam z Olafem.Był to bardzo miły chłopak.Obydwaj byli zaledwie o rok starsi od nas i tak jak my  przyjezdni.Olaf zaprosił mnie na spacer i lody , ale musiałam odmówić.Sama nie wiem czy dobrze postąpiłam.Może powinnam zrobić na złość Harremu...
-Rozumiem cię.Muszę się już zbierać , mam nadzieję , że jeszcze sie zobaczymy - pożegnał się ze mną nowo poznany chłopak i odchodząc posłał w moją stronę słodki uśmiech , odwzajemniłam tym samym.
Am razem z Markiem poszli na spacer.Mi nie pozostawało nic innego niż wrócenie na nasze miejsce.Szłam brzegiem plaży poszukując Harrego.No i znalazłam..Wszyscy razem i tymi laskami co wcześniej się do nich kleiły świetnie bawili się w morzu.Liam zauważając mnie zaczął szeptać coś Hazzie na ucho , po czym oboje krzywo na mnie spojrzeli.Nie wiedziałam o co im chodzi...Chciałam do nich podejść , ale zrezygnowałam zaraz po zobaczeniu jak Harry przystawia się do jednej z dziewczyn.Zachowywał się jakby kompletnie mnie tam nie było. Zdenerwowana całą tą sytuacją wróciłam na nasze miejsce i usiadłam na ręczniku.Łzy powoli napływały mi do oczu , ale nie chciałam płakać , przynajmniej nie teraz.Wyciągnęłam z torby jakiś krem do opalania , którym po chwili się cała wysmarowałam.Położyłam się na plecach , włożyłam słuchawki na uszy i zaczęłam się opalać.W między czasie matka razem z Lux wróciła do domu.Nagle jakaś sylwetka przysłoniła mi słońce , uchyliłam jedno oko i zobaczyłam Nialla.Od razu się podniosłam i zdjęłam słuchawki.
-Mogę , nie przeszkadzam ? - zapytał blondyn
-Nie , nie siadaj - powiedziałam wskazując miejsce obok mnie
Horan był jakoś nie w humorze , jakiś przygnębiony...
-Co jest ? - spytałam szturchając go łokciem
-Nic... - odpowiedział jakby niepewnie - Możesz mi powiedzieć kim jest ten chłopak z którym poszła Amelia ?
-A taki Mark ,nowy znajomy.Zabrał ją na lody w ramach rekompensaty- wyjaśniłam - A co ?
-Spoko. Tak poprostu pytam - odparł wlepiając wzrok w ziemię
-Napewno ?- dopytywałam
Niall tylko przytaknął.Zaczęłam się zastanawiać czy może blondas nie zakochał się w mojej siostrze.No bo po co by wypytywał się o tego chłopaka ? Jak dla mnie wydawało się to bardzo podejrzane , ale nie chciałam się już jego wyptywać.
Po jakimś czasie dołączyła do nas Amelia.Niall tak jakby od razu odżył i pojawił się uśmiech na jego twarzy.
-Jak było ? - zapytałam siostrę chytrze się uśmiechając
-Dobrze , Mark jest bardzo fajny.Miło nam się rozmawiało - opowiedziała z wielkim bananem na twarzy.
Ja spojrzałam na Horana on nie był już taki szczęśliwy.Przeprosił nas i poszedł sam w stronę domu.To już było dla mnie jasne , Amelia podoba mu się , ale boi się przyznać.
-A gdzie Harry ? - spytała Am
Spojrzałam w stronę morza w którym świetnie bawił się z nowo poznanymi "koleżankami".
-Tam - wskazałam miejsce
Am widząc jak bardzo jestem zła z tego powodu , zaproponowała powrót do domu.Zgodziłam się.Po 10 minutach byłyśmy już w mieszkaniu.Tam czekał już na nas obiad.
-Dziewczynki zapraszam - powiedziała matka wskazując miejsce przy stole
-Ja podziękuje - zarzuciłam idąc schodami na górę
Weszłam do pokoju i od razu rzuciłam się na łożko.Przykryłam twarz poduszką , żeby tylko się nie rozpłakać.
*pukanie do drzwi*
-Proszę !- krzyknęłam przecierając oczy
To był Harry , jego widok wcale nie poprawił mi humoru , wręcz przeciwnie...
-Idziesz jeść ? - sucho spytał
-Nie , nie mam teraz ochoty
-Jak sobie chcesz - powiedział wychodząc z pokoju
-Stój ! - rozkazałam
-Czego chcesz ? - zapytał z oburzeniem
-O co ci wogóle chodzi , czemu się tak zachowujesz ? Co to miało byc na plaży ?- wypytywałam z pretensjami a łzy leciały mi po policzku.
-Lepiej zobacz co ty odwalasz.Co to był za chłopak ? Myślisz , że możesz wszystko jak ja cię nie widzę ? To się grubo mylisz. Tak nie będzie ! - krzyczał Styles z wyrzutami
Kompletnie nie wiedziałam o co mu chodzi.Co ja mu takiego zrobiłam ? Jaki chłopak ?!
-Co ?! Chodzi ci o Olafa ? Jesteś nienormalny ! tylko rozmawialiśmy ! Nie tak jak ty... - wykrzyczałam mu to prosto w twarz
Chłopak spojrzał na mnie z krzywą miną jakby znał "inną prawdę" , jakby wiedział lepiej...Wyszedł trzaskając za sobą mocno drzwiami..
Nie wiedziałam co mam teraz zrobić...To była nasza pierwsza kłótnia.Było mi z tym bardzo ciężko.Złapałam za mojego iphon'a i wyszłam z pokoju.Szybko zbiegłam ze schodów i pobiegłam w stronę drzwi.
-Alex stój ! Gdzie ty się wybierasz ? - krzyknęła matka
-Alex ! - wołała mnie jeszcze siostra.
Jednak nikt mnie nie powstrzymał i po chwili opuściłam dom.Szłam sama w stronę plaży na której znalazłam się już po chwili...Usiadłam na brzegu morza patrząc w dal.Płakałam...Zaczęłam zastanawiać się nademną i Harrym.Czy to wszystko ma sens ? Czy jednak matka miała rację i powinnam jej posłuchać..Sama już nie wiem.Nie wiem czy Harry się zmienił czy sprawiał tylko pozory. Co teraz będzie...Spojrzałam na zegarek było ok.21.Wstałam i poszłam się jeszcze przejść wzdłuż brzegu.Był piękny zachód słońca , chyba najładniejszy jaki widziałam,Dałabym dużo , żeby być tu , teraz z Harrym , ale coś między nami chyba się zepsuło...Spacerowałam tak jeszcze przez dłuższy czas.
Z przemyśleń wyrwał mnie dźwięk sms.Spojrzałam na ekran , sms od Am : "Alex proszę wracaj , martwimy się o ciebie.Jest już 22 , gdzie ty jesteś ? " Po odczytaniu tej wiadomości sama doszłam do wniosku żeby już wracać.Droga powrotna zajęła mi dość dużo czasu...
_____________________________
No i mamy 17 ;DD Mamy nadzieję , że się podoba :)
Pod ostatnim rozdziałam 25 komentarzy huhu ^^ Może teraz dobijemy do 30 ? :)
Dziękujemy za wasze wszystkie komentarze , naprawdę dają nam dużą motywację do dalszego pisania , bo zazwyczaj są pozytywne i to nas bardzo cieszy.Zapisujcie się tez do obserwatorów ;p
Planujemy dość dużo rozdziałów bo akcja jak widać się rozkręciła...Mamy nadzieję , że wytrwacie do końca i będziecie tak czytać jak teraz :)

42 komentarze:

  1. Domyślam się dlaczego się pokłócili :D
    Świetnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział ;D Mam wrażenie, że to Liam namieszał w związku Harrego i Alex. Trochę szkoda, że się pokłócili ale mam nadzieję, że w krótce się pogodzą i wszystko wróci do normy. Bardzo się cieszę, że planujecie dużo rozdziałów bo to opowiadanie jest naprawdę świetne. Już nie mogę się doczekać nowego rozdziału ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. eeeh, Liam, przecież to nie ona : ( wrzucajcie szybko nastepny, bo nie moge się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Liam do dekiel, hahah pomylił sobie je i pewnie powiedział że to Alex myziała się z tym kolesiem a to była Am,
    Bożee co za dziecko hahahahah
    uwielbiam tego blooga
    mam szczerą nadzieje że to się wszystko wyjaśni i znowu będą szczęśliwi

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny . :D
    czekam na kolejny . :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Megaa < 3

    Zapraszam na :
    http://damska-wersja-1d-one-way.blogspot.com/

    ( dopiero zaczynamy )

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Czekam na następnyy. !! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no ... w takim momencie przerwałyście rozdział ! Noś kurde jak spotkam to zabije ! Ale i tak was kocham :d
    Czekam na nexta !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział ciekawa jestem co z tego wszystkiego wyniknie? Już nie mogę doczekać się nowego rozdziału ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Czekam na kolejny :)

    fallinhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sorki że się nie odzywałam ale rozdział MEGA
    zapraszam do mnie na 4
    http://zawsze-there-gdzie-you.blogspot.com/2012/06/rozdzia-4.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny :3 Zapraszam do Siebie na nowy rozdział : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny czekam na nastepny ; **

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju ten Harry to taki nieograniety , że to historia ; 3 świetny i czekam na nastepny ; **

    OdpowiedzUsuń
  15. O.o!? Mam nadzieję, że wszystko się wytłumaczy. xx
    Zapraszam na piątkę:
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super! :D
    pisz dalej, genialne ;d
    zapraszam! http://onedirectionohyea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. pisz , pisz , pisz , bo się nie mogę doczekać ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na szóstkę ; 33
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. supperrr !!!! pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  20. SUPER I BOSKI DAWAJCIE KOLEJNY

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog fajny ale robicie trochę błędów ortograficznych i stylistycznych. Niektóre bardzo rażą.

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na następny rozdział,
    kocham tego bloga, czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega boski !! pisz dalej !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny ! ; * wstawiajcie nastepny szybko =)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietny. Kolejny mam nadzieje już w drodze ??

    OdpowiedzUsuń
  27. Dopiero teraz i dziś zauważyłam tego bloga, a już wiem, że mam do nadrobienia 16 rozdziałów.
    Ale piszesz tak ładnie, że szybko mi zleci ! :)
    od dziś będę czytać to opowiadanie, a mam nadzieję, że spodobają ci się także moje . :)
    więc pozdrawiam i zapraszam . :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham tego bloga pisz dalej ;** <3

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog kiedy kolejny rozdział ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie siódemczeka, zapraszam :}
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ej no nowy rozdział miał byc po 30 kom. a jest juz ponad 40...
    pospieszcie sie, strasznie się niecierpliwie
    nie badźcie takie i dodajcie too szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  32. zarabisty lofciam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. no no no .. świetnee : ***

    < 3333

    zapraszam na mojego nowego bloga http://truskafkax4.blogspot.com/ ; d < 333

    OdpowiedzUsuń