czwartek, 7 czerwca 2012

Rozdział 15

*oczami Alex*
Przez ostanie 2 tygodnie chłopcy mieli straszne urwanie głowy.Jeździliśmy z jednego hotelu do drugiego...Ani chwili spokoju.Codziennie koncerty , wywiady , sesje.Rzadko kiedy mogli odpocząc.A ja i Am ? Ciągle pomagałyśmy matce.Ja i Harry co raz rzadziej spędzaliśmy wspólnie czas...Zazwyczaj pisaliśmy sms , na twitterze lub poprostu dzwoniliśmy.Byliśmy tak blisko , ale nie mieliśmy chwili żeby poprzebywać sam na sam.Pewnie to cieszyło matkę , ale cóż...Niby ma się do nas przyzwyczaić , ale ciężko jak na razie jej to idzie...Ważne , że już się nie wtrąca.Duże oburzenie  wywołało też zdjęcie moje i Harrego , które chłopak wrzucił na swojego tt.To potwierdziło ,że oficjalnie jesteśmy razem.

Dzisiaj przytrafił nam się dzień wolny..wreszcie.Nie miałyśmy nawet nic zaplanowane.Leżałam na łóżku z laptopem , przeglądając twittera.Różne dziewczyny pisały do mnie..Jedne gratulowały mi związku z Harrym , drugie hejtowały.Było to trochę dziwne , no ale cóż na co innego mogłam liczyć.Starałam się tym nie przejmować , bo były osoby które wspierały nas.Z przemyśleń wyrwał mnie głos siostry.
-Proponujesz coś na dziś ? Bo chyba nie będziemy tu cały dzień siedzieć ? - spytała
-Nie wiem , mi obojętne - odparłam sucho czytając pozostałe tweety
-No to może zakupy ? - zasugerowała
-Pasuje - zarzuciłam zamykając laptopa - Idę się ogarnąć - dodałam po chwili.
Podeszłam do okna w celu sprawdzenia dzisiejszej pogody.. - Nie za ciepło - pomyślałam
Wygrzebałam z szafy to <klik> i powędrowałam do łazienki.Szybki prysznic ,poranna toaletka , lekki makijaż i gotowe.Włosy zostawiłam rozpuszczone i wyprostowne.Po ok. 30 minutach zwolniłam Amelii łazienkę.
-Dłuzej nie mogłaś - raczej stwierdziła niż spytała
Posłałam w jej strone tylko chytry uśmieszek...Sprawdziłam jeszcze swojego iphon'a.Nic pusto.Nie dziwne dzien wolny , godzina 10 rano , wszyscy śpią.
*pukanie do drzwi*
-Prosze ! - krzyknęłam gdzies z drugiego końca pokoju
W drzwich ujżałam mamę
-Coś się stało ? - spytałam , bo rzadko kiedy przychodziła do nas o tej godzinie
-Nie.Wybieracie się gdzieś ?
-Tak idziemy na zakupy - odparłam
-Potrzebne wam jakieś pieniądzę ? - zasugerowała
-No nie pogardziłabym - zarzuciłam słodko się uśmiechając
Matka podeszła do mnie i wyjęła pieniądze z kieszeni. - Macie , tylko nie wydajcie na byle co - powiedziała
Pokiwałam przytakująco głową.Chwilę po tym jak opuściła nasz pokój , Am wyszła z łazienki.
-No to co idziemy ? - spytała
-Może bys sie przebrała - zaproponowałam. Siostra spojrzała na siebie i pokiwała głową.Wybrała to <klik>.Byłyśmy wreszcie gotowe.Opuściłyśmy hotel.
Do galerii nie było daleko.Po 10 minutach byłyśmy już na miejscu.Tam wchodziłyśmy chyba do każdego możliwego sklepu i z każdego coś wynosiłyśmy.W końcu po 2 godzinnych zakupach poszłyśmy coś zjeśc.
*baby you light up my world like nobody else* - dźwięk mojego dzwonka
Wyjęłam z torebki mojego iphon'a , spojrzałam na ekran : "Harry" .
-Halo - powiedziałam do słuchawki
-No hej , słuchajcie mamy dla was dobra wiadomość , więc wracajcie do hotelu - oznajmił Styles
-No dobraaa , będziemy za pół godziny - odparłam
Powiedziałam siostrze o czym rozmawiałam i zaczęłyśmy się zbierać.Przez całą powrotną droge zastanawiałam się o co może chodzić...Po powrocie do hotelu zostawiłyśmy torby z zakupami w pokoju i poszłyśmy do chłopaków.Tylko weszłyśmy Harry od razu zaczął mnie ściskać i całować.
-Możesz powiedziec o co chodzi ? - spytałam
-On ci nie powie bo cieszy sie jak głupek - zarzucił Zayn , który właśnie przed lustrem poprawiał swoja fryzurę
-Ahaaa ? - odparłam lekko zażenowana
-No dobra , już wam mówimy...Mamy tydzień wolnego ! - krzyknął uradowany Louis
Z początku nie wiedziałam jak mam się zachować , nie okazywałyśmy razem z siostra takiego entuzjazmu jak chłopcy.Przecież to będzie normalny , wolny tydzień nic wielkiego.
-Ale to nie wszystko ! Jeśli dobrze pójdzie to jutro wyjeżdżamy odpocząć - wytłumaczył Liam
-Co ? Jak to ? - wypytywała Am
-Usiądźcie to wszystko wam wytłumaczymy - zarzucił Niall
Harry wskazał mi ręką miejsce obok siebie.Usiadłam obok , a on mocno mnie przytulił.Amelia usiadła pomiędzy Zaynem a Niallem.
Przez dobrą godzinę chłopcy tłumaczyli nam cały ich plan : miejsce na plazy , domki , takie mini wakacje...Jeszcze zostało nam pogadac z ekipą [...] O dziwo zgodzili się.Mieliśmy nadzieje , że wszystko wypali...Dochodziła 22 a my nie byłysmy spakowane.Szybko pożegnałyśmy sie ze wszystkimi i popędziłyśmy do naszego pokoju.Otworzyłam swoja szafę i zamurowało mnie...była pusta.Tak samo jak mojej siostry.
-Yyy...gdzie nasze ciuchy - spytała troche zdziwniona Amelia
Rozejrzałam się po pokoju...
-Tam ! - wskazałam na walizki , które stały w rogu.Podeszłyśmy do nich leżała tam kartka.Wzięłam ją do ręki..."Wszystko załatwiliśmy za was , nie gniewajcie się " . Cieszyłam się bo pakowanie miałyśmy z głowy.Poszłam wziąc szybki prysznic , bo jutro wcześnie wstajemy...
[...] Rano obudziła mnie siostra , która pośpiesznie wszystko szykowała i sprawdzała.
-Możesz ciszej - spytałam z pretensją
Am. spojrzała na mnie z wyrzutem i dalej kontynuowała hałasowanie.To przyśpieszyło moją pobudkę i po 5 minutach byłam już na nogach.Jeszcze tylko poranne czynności i byłyśmy gotowe.Zebrałyśmy wszystkie rzeczy , pośpieszyłyśmy chłopaków i wyruszyliśmy...

-----------------
Tak jak obiecałyśmy - jest 20 komentarzy?jest! więc dodajemy rozdział.Mamy nadzieje że się spodoba :D . Piszemy te opowiadanie dla was tak więc macie pomysł = dajcie znać .Wszystkie weźmiemy pod uwage.
To jak z następnym? Dobijecie do 30 komentarzy ? W ankiecie "jeśli czytasz blog naciśnij tak" jest ponad 50 odpowiedźi . Tak wiec kochani - do dzieła pokażcie ze jesteście ! :3
Podsumowujac :
Podrzucajcie pomysły , wyrażajcie opinie i dołączajcie się do obserwatorów.
Czas w jakim dodamy rozdział zależy tylko od was ! :D

 PS. Myślimy nad dodaniem listy "polecanych blogów" , czy ktoś ew. chciałby się w niej znaleźc? /A .


36 komentarzy:

  1. Super ♥
    Czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wysoko sie cenicie . . .

    OdpowiedzUsuń
  3. GENIUSZ !! twój blog spokojnie mogę zaliczyć do listy " moich ulubionych blogów " . http://one-direction-mydream.blogspot.com/2012/06/rozdzia-4.html?showComment=1339086175408#c8269382403704316707

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten blog, czekam na nexta < 3333

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na następny ;3 mam nadzieje że Am bedzie z Niallem? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. megaaa! czekam na next! :d

    OdpowiedzUsuń
  7. booski . czekam na kolejnyy ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteście genialne ;) Kocham waszego bloga. Rozdział jak zwykle świetny ;P Mam nadzieję, że na tych mini wakacjach coś się wydaży pomiędzy Amelią A Niallem- fajnie by było <333

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁUHUUU
    prosiłabym o więcej Alex i Harrego
    i coś z Amelią i Niallem
    czekam z niecierpliwością na następny
    zapraszam do siebie
    http://my-one-direction-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem ciekawa tych mini wakacji czy coś się tam wydarzy ? No nic zobaczymy :p oczywiście czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Bloog. !! Rozdział fajny. :D Czekam na następny rozdział. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajniutki rozdział.! <33 Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału. ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak każdy rozdział zajebisty :3
    Też mam nadzieję że coś się wydarzy między Amelią a Niallem :D
    I oczywiście czekam z niecierpliwością na następny :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! I ty o tym pewne wiesz ;DD Sorki, że długo mnie nie było.
    Zapraszam do mnie na trójkę ; 33
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne opowiadanie. Po prostu człowiek nie jest w stanie się od niego oderwać. Oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest swietny lepszego nie czytalam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest poprostu do nieopisania. Mam nadzieje ze zajdzie cos miedzu Am i Niallem i Al i Harrym

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest poprostu do nieopisania. Mam nadzieje ze zajdzie cos miedzu Am i Niallem i Al i Harrym

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na nastepny a ten jest boski <3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW !!! Po prostu świetny nie moge się doczekać kolejnego ... :DDD
    Jaram Się !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny jak zawsze! :d wrzucajcie kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Geniny rozdzial ! ; * czekam na nastrpny <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny ! Kocham Alex i Harrego . I chce , żeby coś było międzu Nialerem , a Am . :D Nie mogę się doczekać ! Dodaje was do listy blogów które kocham i zapraszam do mnie . Agacia . :*

    http://zyjwlasnymsneminiebudzsie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wsumie ? Chciałabym znaleść się w waszej liście blogów .

      Usuń
  24. Hej <3
    świetny rozdział ;D
    Czekam na następny rozdział. i jak możesz to poinformuj mnie o nim :D

    Zapraszam też do mnie http://wyobraznia1d.blogspot.com

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  25. super blog ;p
    ja go poprostu kocham i mam nadzieje że zaraz dodacie następny roździał
    chce wiedzieć jak potoczą się losy Am. i Nialla, to mnie najbardziej ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  26. Supcio=) dawajcie następny...

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku, nie wiem, dlaczego dopiero teraz zaczęłam czytać tego bloga, jest świetny! :o zaraz zacznę czytać od początku ^.^
    A propos - nowy rozdział na ostatni-oddech.blogspot.com - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń