wtorek, 2 października 2012

Rozdział 25


*oczami Alex*
Ten wieczór ciągnął się w nieskończoność.Mimo , że była dopiero 19 byłam strasznie padnięta.W oczekiwaniu na siostrę siedziałam na parapecie i czytałam jakąś durną książkę.Co chwila zerkałam za okno i patrzyłam na nasz dość ładny ogródek.Co jakiś czas przebiegał tamtędy Zayn a tuż za nim Liam. Chłopcy mają bardzo różne pomysły..nawet to ganianie się wokół domu. Z chęcią też zajęłabym się czymś , ale moja noga w gipsie mi na to nie pozwalała.Tak , zostałam uwięziona w pokoju.Nawet sama nie mogłam zejść ze schodów, bo znając moje szczęście sturlałabym się i druga noga wylądowała by w gipsie, a tego wolałabym uniknąć.Powoli miałam tego dość i byłam zła na samą siebie..bo to w sumie przez moją głupotę wylądowałam w tym stanie...
Po chwili usłyszałam huk drzwi , przestraszyłam się.Na szczęście to była tylko Amelia.Dziwiłam się , że tak wcześnie wróciła.Od razu po wejściu do pokoju położyła się na łóżku i wpatrywała się w sufit.Nie wiedziałam czy to dobry moment , żeby zapytać jaką decyzję podjęła,bo na jej twarzy pojawiały się mieszane uczucia..Przerwałam czytanie, zamknęłam książkę , zgramoliłam się z parapetu i usiadłam obok niej.
- I jak ? - zapytałam niepewnie
-Dałam mu kosza.. - odparła drżącym głosem
-Czyli to już koniec z Chrisem ? - spytałam łapiąc ją za rękę
-Tak , chyba tak - powiedziała posyłając w moją stronę wymuszony uśmiech.Widziałam jak z trudem powstrzymywała łzy.
Widziałam , że to dla niej trudne.W końcu kiedyś łączyło ją z tym chłopakiem coś poważnego.Poklepałam ją po ramieniu i "doczołgałam" się do swojego łóżka.Miałam ochotę napisać do Niallera , jaką Am podjęła decyzję ale po chwili namysłu doszłam do wniosku , że powinni sami o tym porozmawiać.Z drugiej strony tez wątpię , że to coś teraz znaczy dla Horana , on za dużo już przeszedł , nawet nie wiem czy nie postanowił sobie odpuścić..
Złapałam za swojego Iphona , podłączyłam słuchawki i puściłam swój ulubiony kawałek.Am w tym czasie zniknęła za drzwiami łazienki.Już przysypiałam , gdy usłyszałam pukanie do drzwi. Krzyknęłam tylko "proszę" i do pokoju wparował Harry.Cwaniacko się uśmiechnął i położył się obok mnie.Wypytywał o Amelię , powiedziałam że jak chce to niech sam z nią porozmawia jak wyjdzie z łazienki , choc na dziś to nie jest dobry pomysł.Poleżeliśmy tak chwilę aż Am nie wróciła..
-A właśnie..przyszedłem was zaciągnąc na dół zaraz będziemy oglądać świetny film.Dołączycie do nas ? - zaproponował Styles
Spojrzałam na siostrę , bo mi to było obojętne , gorzej z nią i jej nastrojem..
-Dobra , niech wam będzie - zarzuciła i udała się już do salonu
Rozejrzałam się po pokoju w poszukiwaniu moich kuli...
-Nawet o tym nie myśl , ja cię zaniosę - powiedział Harry
-Nie rób ze mnie takiej kaleki , musze przecież sobie radzić , noga w gipsie to nic takiego..
-Dobrze wiesz , że ta próba zakończyła by sie niepowodzeniem , więc nie marudź - odparł i w jednej chwili złapał mnie tak , że już nie miałam wyboru.
Zeszliśmy na dół..oczywiście zaczęli film bez nas..
-Nie mogliście zaczekać ? - spytał lekko zażenowany loczek
-No bo wiesz..my myśleliśmy , że już do nas nie przyjdziecie.. - odparł lekko zmieszany Liam
Z powodu , że było nas dużo a kanapa nie była zbyt wielka musiałam usiąść na kolanach Harrego..Szczerze? nie zazdrosze mu.
W połowie filmu Niall zrobił się głodny , choć przed chwilą zjadł całą miske popcornu.Musieliśmy zrobic przerwę w oglądaniu.Mała Lux tak bardzo lubiła przebywać z Harrym , że musiałam wziąc ją na swoje kolana , dopiero wtedy się uspokoiła.Po 5 minutach znów mogliśmy kontynuować.

Film się skończył po niecałych dwóch godzinach a mała usnęła mi na rękach.
-Ohh jak wy słodko wyglądacie - powiedział Lou
-Popieram ! - krzyczał Nialler
-Pasuje wam taki bobas - dodał Zayn
-Może kiedyś - powiedział Harry dając mi buziaka w policzek - Jeszcze jest na to czas , narazie jesteśmy za młodzi i za dużo mamy na głowie.
-Oo czyli już planujecie ? - spytał Liam poruszając znacząco brwiami
-Ja nic o tym nie wiem ! Nie rozmawialiśmy o tym ! - broniłam się
-Dobra , dobra nie wymiguj się - zarzucił Zayn
Matka i Amelia siedziały obok i śmiały się równie dobrze jak chłopaki...Dochodziła 22 więc mama zabrała Lux i poszła do siebie.
-My też się chyba już zbieramy - powiedziała Amelia spoglądając na mnie
-Czyli znowu muszę cię zanieść ? - zapytał Harry i chytrze się uśmiechnął
-Jeśli nie chcesz to nie musisz - zarzuciłam
-No pewnie , że chcę - powiedział
Pożegnałam się jeszcze z chłopakami i moglismy iśc.Harreh ostrożnie mnie podniósł, zaniósł mnie na górę i położył na łóżko.
-Dobranoc dziewczyny - powiedział dając mi buziaka w policzek i wyszedł z pokoju
- Co za dzień - westchnęła Amelia
-Zgadzam się  , idę pod prysznic a potem od razu spać.
Z racji tego , że Am umyła się tuż po przyjściu , nie musiałam czekać na wolną łazienkę , zabrałam potrzebne mi rzeczy i zniknęłam za drzwiami.Wróciłam po 20 minutach wtedy Am już spała.Sprawdziłam jeszcze fb i tt , nic ciekawego jak nigdy.Wyłączyłam laptopa , potem światło i położyłam się spac.

______________
Ten rozdział napisany był już dawno...więc dlatego tak nijaki? xdd Kolejne będa dużo , dużo lepsze ;DD Postaramy się specjalnie dla was ;))
A jeszcze raz przepraszamy , że tak to wszystko wyszło ;c Obiecujemy , że wynagrodzimy wam to :)) Nie zakładamy po ilu komentarzach kolejny , bo nie wiemy czy wgl jakies będą...
No to do następnego! ;D
+podoba wam się nowy wygląd bloga ? :))

15 komentarzy:

  1. Co do opowiadania - bardzo mi się podoba Wasz sposób pisania, rozdział jest genialny, muszę szybko nadrobić zaległe! *.*
    A co do wyglądu - jest świetny! Same robiłyście szablon? ;>

    Zapraszam na nowy rozdział:
    http://i-still-feel-it-every-time-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szablon robiony samodzielnie przez jedną z nas :)) Dziękujemy.

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba ! Czekam na następny :* + dodałam nowy rozdział
    http://onedirectionzawszespoko.blogspot.com/2012/10/rozdzia-10-brak-serca-przyjechaam-do.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://onedirectionzawszespoko.blogspot.com/2012/10/rozdzia-12.html nowy rozdział !

      Usuń
  3. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK BARDZO SIE CIESZE ŻE WRÓCIŁYŚCIE :)
    bardzo mi sie podoba :)
    czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nowy :)
      http://my-one-direction-story-in-london.blogspot.com/

      Usuń
  4. KOOOOOCHAM !
    Wpdadnij do mnie proszę
    http://miaspenncer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd bloga -> Świetny :)
    Uwieelbiam Was i tego bloga ! :3
    Dawajcie szybko next'a :D
    -W

    OdpowiedzUsuń
  6. no to informuję o nn xx http://smallchangeofplans.blogspot.com/
    + w weekend zaczynam czytanie twojego. z tego co do tej pory przeczytałam to zapowiada się fajnie xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski rozdział . Czekam na nowy . :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny wygląd bloga ! ;d zdradźcie jak to zrobiłyście ! :D hahah
    sama chciałabym miec taki wygląd bloga ! ale niestety sama nie potrafie tak zrobić ... :D kaleka ze mnie i juz xd
    rozdział świetny ! Już myślałam , ze sie nie doczekam ... szczerze to na prawde straciłam nadzieje, ze tu coś przeczytam nowego ;)
    czekam na kolejne i mam nadzieje, ze już nie zrobicie nam takiego świństwa ! ! ! :D haha

    zapraszam do mnie byłabym wdzięczna, jakbyście mnie polecały i same przeczytały . :)

    http://t-u-nadzieja-jest-zawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG! *O* ten blog jest cudowny Genialny wygląd, taki bardzo wesoły! Urzeka i to jak ;) Bardzo mnie cieszy że wróciłyście, bo z poprzedniego posta doczytałam się, że chciałyście nas opuścić ;< Dobrze, dobrze że zmądrzałyście dziewczyny! :D świetny rozdział.. Czekam na kolejny!!! :D
    +Zapraszam na 8 rozdział~ --> http://magicandblood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się że nie zakończyłyście opowiadania, rozdział super zreszta tak jak zawsze już nie moge się doczekać wiecej~PAULINA;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że wróciłyście do pisania! Brakowało mi waszych postów. Wygląd jest po prostu genialny. Mam nadzieję, że teraz będzie już wszystko w porządku ;).
    +Jeśli nadal czytacie mojego bloga to zapraszam do mnie na nowy rozdział po długiej przerwie. Zachęcam do wyrażenia swojej szczerej opinii, skomentowania, kliknięcia "tak" w ankiecie oraz zadawania pytań do bohaterek jak i do mnie :). Z góry przepraszam za spam.
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. niedawno pojawił sie 1 rozdział na blog "Włochy ♥" także zapraszam. http://givemeloveyou.blogspot.com/ jeśli to nie byłby problem to dodaj sie do obserwatorów, bo ciężko czasami jest pamiętać by informować każdego o nowym rozdziale. Z góry dzięki i sory za spam ;P Po za tym fajny rozdział. ;P Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń