czwartek, 27 września 2012

COŚ OD NAS!

No hej!
Nie wiem czy ktos tu jeszcze wchodzi , ale napisze to na wszelki wypadek...
Jak zauważyliście blog nie jest prowadzony juz od kilku miesięcy.Problemem tego są/były pewne problemy i nie chciałyśmy ryzykować.Musiałyśmy zrobic przerwę aż w końcu stało sie tak , że przestałyśmy tu pisac...
Po tej długiej przerwie wątpie że ktos by jeszcze czytał to opowiadanie..więc postanowiłyśmy całkowicie to ZAKOŃCZYĆ.Tak , tak już nie będziemy tu wogóle pisać , blog wkrótce zostanie usunięty. ;c
Nie cieszymy się z tego powodu , bo bardzo lubiłyśmy dodawac nowe rozdziały i czytac wasze miłe komentarze.Wszystkim bardzo dziękujemy że wytrzymaliście tak długo :)) I też bardzo przepraszamy , że w takim momencie kończymy ;cc <3 No to by było na tyle.
Dajemy sobie jeszcze troche czasu do zastanowienia...wszystko okaże się od tego ile osób jeszcze tu zagląda :))

7 komentarzy:

  1. NIEEE! DOKOŃCZCIE CHOCIAŻ HISTORIĘ! ALBO WEŹCIE KOGOŚ DO POMOCY!!! NIE MOŻECIE TERAZ ZAKOŃCZYĆ !!!!!!!! NO BŁAGAM, CO Z AMLEX?!?!?!?!?!?!?!?!
    Zastanówcie się, poza tym, nie za dużo osób tu wchodzi, bo zmieniłyście adres ;p
    jak coś, piszcie na TT: @PaulaK34
    Ale nie kończcie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no wy sobie ze mnie chyba jaja robicie
    Jezu, czemu?
    czytałam każdy rozdział, komentowałam jak dawałam rady
    to jest świetne
    nie możecie tego tak zakończyć, błagam...
    nie róbcie tego, tyle na to pracowałyście i teraz tak po prostu usuwacie?
    nie wierze w to
    jakie ostatnie zdanie napisze
    to było piękne i na prawde szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. ej no weźcie nie róbcie sobie jaj!! nie możecie zakończyć od tek!!! muszę wiedzieć jak się ta historia !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieee ! Nie pozwalam , za bardzo za tym tęskniłam ~! Nie kończcie .. PROSZĘ !

    OdpowiedzUsuń
  5. EJ!!! SAME NAPISAŁYSCIE ŻE LUBICIE TU WCHODZIĆ I CZYTAC NASZE KOMENTARZE!!! NIE KOŃCZCIE TEGO!! JA JAK ZACZELAM CZYTAĆ TEN BLOG WHODZIŁAM TU CO JAKIŚ CZAS I NIE PRZESTANE TEGO ROBIĆ. TO NAJLEPRZY BLOG JAKI KIEDYKOLWIECZ CZYTAŁAM!!! WIDZICIE ZE JESZCZE INNI TEGO BLOGA ODWIEDZAJĄ!! NIE RÓBCIE NAM TEGO, NIE ZAKAŃCZACIE GO!!! NIE USUWAJCIE!! PROWADZCIE DALEJ!! JESTEM PEWNA ŻE WIĘCEJ OSÓB TU WCHODZI!!! TO NIE MOŻE SIĘ TAK SKOŃCZYĆ!! ROZUMIEM PRZEZ JAKIŚ CZAS WAS NIE BYŁO, ALE TO DLA NAS NAPRAWDE WARZNE!!! KOCHAM TEGO BLOGA I NIE PRZESTANE!!! PROSZE PROWADŹCIE GO DALEJ!!! ~ PAULINA;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Codziennie wchodziłam tu i czekałam przez te parę miesięcy, zeby teraz przeczytać, ze to koniec? :(

    OdpowiedzUsuń